
Професиите на бъдещето: Как TikTok създава нови възможности
През последните години TikTok се утвърди като мощна платформа, която не сам...
Преди много години предусетихме огромния потенциал, който може да предложи инфлуенсър маркетингът, още когато сферата беше непозната и прохождаща в България. Хванахме се ръка за ръка с думата “инфлуенсър” и започнахме да запознаваме брандове и създатели на съдържание с потенциала, който този нов, тогава, маркетинг подход може да разгърне.
Днес, след хиляди успешни партньорства зад гърба си, ние продължаваме да сме водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. Адаптираме нашия бизнес спрямо така динамичната дигитална среда и не спираме да учим, градим и споделяме успешни практики, работещи стратегии и ползотворни партньорства между инфлуенсъри и брандове.
Кампанията #SaveYourSkin на La Roche-Posay имаше за цел да насърчи хората да си правят редовни дерматологични прегледи на кожата, като част от мерките за превенция на кожния рак.
От 27 май до 9 юни 2024 г. дерматолози бяха на разположение на гражданите в шест големи български града - София, Пловдив, Варна, Бургас, Плевен и Благоевград. Хората имаха възможността да се консултират безплатно с тях в определените за целта кемпери, позиционирани на ключови за всеки град точки.
Общ брой на проведените прегледи във всички градове бе 1446, а броят на откритите съмнителни бенки - 66.
За да се постигнат тези резултати, в кампанията се включиха 18 инфлуенсъра, чието съдържание достигна до 1,5+ милиона души. Паралелно с инфлуенсър кампанията, се проведе и медийна такава в онлайн пресата, радиото и телевизията, която успя да достигне до 2+ милиона души.
Инфлуенсъри
Продължителност
Импресии
Reach
През последните години TikTok се утвърди като мощна платформа, която не сам...
В свят, където инфлуенсър маркетингът е ключов елемент от всяка успешна мар...
В последните години TikTok се утвърди като една от най-популярните платформ...